Aj, aj aj aj, aaaaaaaj!

Ja då vart man iväg o red en stund... Känns som att jag lika gärna kunnat stanna hemma faktiskt. Men iofs så var det roligt, fram tills att man trillade av rätt in i ett hinder för att hästen blir skrämd av några som går med färgglada paraplyer.

Så nu sitter man här med en stor isklump i handen så att svulnaden på nedre handen ska gå ner. Är ganska så svullet nu faktiskt. Men som tur är är den nog inte bruten, ne det kan den inte vara, för då skulle det göra ont hela tiden. Nu gör det bara ont när jag rör den ;P

Aja, får ta mig en pepparkaka o ett glas varm mjölk så ska det nog snart bli bättre.

Nu börjar sömnen dra över en. Man kan ju inte vara uppe hur länge som helst nör man gått upp vid 05.00.

Men först som sagt, pepparkaka o mjölk! Den bästa meducin som finns!

Hoppas ni har en trevligare dag än jag har haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0