Annurlunda skor ^^

Godmorgon!

Idag ska jag ta mig ner till stan och framkalla bilder som jag samlat ihop från mitt lilla galleri på datan. Sedan ska jag iväg o köpa en ram som ska med upp till Skara på måndag.

Kan inte fatta att jag snart ska börja plugga där! Känns otroligt bra att ha ett ställe att bo på nu iaf så det inte blir x antal timmar i bilen fram o tillbaka!

Iaf, är i ganska så stor shopping anda just nu så jag vart runt lite på internet på alla typer av klädessidor. Kom in på en sida som visade lite roliga modeller av skor. Tror inte att jag ngnsin skulle köpa ett par av nådon av dessa, men roliga ser dom ut iaf ^^

Weird Shoes
Skor utan sula nertill ^^

Weird Shoes
Skobyxor?

Weird Shoes
Vad sägs om papperskor?

Bilderna är lånade härifrån, och det finns en hel del fler roliga bilder på skor och även andra roliga bilder!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Trees

Usch på dom gula haha.. ne inte så fint!

2009-08-27 @ 10:32:14
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Ellen

vilka hemska, dom första var ju värst.

2009-08-27 @ 15:01:24
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0