Hade ju helt glömt bort!

Haha, snackade en del om Svt1:s nya seriesatsning True Blood som hade premiär i onsdags klockan 22.00.

Jag tittade faktiskt på den. Kom i sista stund (typ runt 21.57) på att det var dax för den.

Ja, vad kan man säga. DEN VAR JÄTTE BRA!! Haha! Ska absolut följa den, får se om det blir via datorn eller via tv:n när jag flyttar in i mitt lilla studentrum!

Blev glatt överraskad att Anna Paquin spelar en av huvudrollsinnehavarna! Gillar faktiskt henne. Blev rätt såld när jag såg X-men ettan första gången! (Haha, jag vet jag är en X-men nörd!! Men en stolt sådan!)

Sedan är det ju inte för fula killar som är med! Annas motspelare i första avsnittet Stephen Moyer spelar Bill som är den första vampyren Annas karaktär "Sookie" träffar. Han var bara för fin ;)

Ngn annan som såg förta avsnittet? Ngn som har tips där man kan se alla på en gång? Ngn gratis tv sida, spelar ingen roll om det inte finns svensk text, är rätt van vid plain engelska ;P

Lite bilder från första avsnittet:


Sookie och Bill
Bild lånad Härifrån!


true-blood
Sookie och Bill (Bill är såååååå snygg!!!)
Bilden är lånad Härifrån!


Kunde inte låta bli att ta med ännu en bild på Bill <3



Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. kommer nästa film 18 september?



Det är bara bra idag :D lite trött bara, men måste bli pigg innan jobbet :D Själv?

2009-08-28 @ 12:38:47
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

vad ska du hitta på idag? :D

2009-08-28 @ 13:10:37
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. okey :d är de samam skådespelare emd i den filmen?



haha usch då. krya på dig så du orkar jobba ;) hehe



vad sker ikväll?

2009-08-28 @ 20:03:30
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0