Halli Hallå

Så, nu var det ett tag sedan jag skrev ngt här. Är itne så att jag har glömt av det. Men har haft en hel del att göra nu den senaste tiden. Är hundvakt o jag kan lova att det är så mycket jobbigare att ta hand om en hund själv än vad det är att dela ansvaret med två andra.

Aja. Vad har hänt? Inget speciellt egentligen.. Känns inte som att ngt viktigt händer i mitt liv just nu. Dagarna o veckorna går o det enda jag gör är att med hela mitt hjärta vänta på svar ifrån skolan huruvida jag kommer komma in eller inte. Tror jag är första reserv nu iaf. SKa skicka ett brev o fråga lite saker i veckan så de inte glömmer av mig ^^

Vet inte heller hur det kommer se ut med jobb nu efter augusti, vet att jag säkert kommer ha helgjobb o det är ju alltid ngt. Men vill ju tjäna pengar så man kan leva lite också. Fast slutar en del där nu så man kan ju alltid hoppas, OM jag nu inte skulle komma in (peppar peppar ta i trä) att det finns ngt heltids eller 70% jobb kvar till mig.

Snackade just med Uddevalla o vi planerar en tripp till Fredrikshavn badhotell ngn gång nu i höst! Wiie! Där har man inte varit sedan man var liten. Längtar verkligen o hoppas att resan blir av. Har även snackats lite löst om ännu en Kiel resa med kielbåten. Skulle verkligen kunna behöva fylla på mitt lilla lager av alkohol.

Men mest av allt skulle jag faktiskt bara vilja åka ner till Australien o Nya Zeeland igen o bara resa runt o göra lite ströjobb så man klarar sig o får vara med om så mycket saker! Gud va underbart roligt o fantastiskt det var att reasa runt så. Ska lägga upp nåra bilder så ni får se föresten. Har en del härliga bilder att dela med mig av från dessa två helt otroligt fantastiska platser!

Så det får bli mitt avslutande i detta inlägg!


Två frukost gäster sitter o hoppas att jag ska läman ngt av min frukost. YHA-hostel Noosa Head, Australien.


Härlig plats? Indian Head, Fraser Island, Australien.


Cathedral Cove, Nya Zeeland.


På vandring i gammal guldgruva, Nya Zeeland.


Fantastisk natur! Gammal Guldgruva, Nya Zeeland.


Vattenfall. Nya Zeeland.

Om ni vill se fler bilder får ni säga till! Har en hel bunt med otroligt härligt vackra bilder! ^^


Kommentarer
Postat av: Rooler

Vill se bilder på dig. (A)

2009-08-02 @ 23:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0