Har snackats en del..

God afton!

Idag har jag bara tagit det lugnt och varit iväg en sväng till stallet och ridit ut på en härlig galopptur.

Har läst och hört en hel del om SVT:s nya serie som börjar på onsdag klockan 22.00, True Blood.

Som man nästan kan gissa så handlar serien om vampyrer. Vet inte så mycket mer men läste nyss på Aftonbladet.se att Alexander Skarsgård är med i den och, ja, vad tycker ni om Alexanders vampyr-look??




Själv ska jag iaf kolla på första avsnittet o se själv om jag tycker den är bra. Ananrs är jag rätt så kräsen vad det gäller Serier.

Har faktiskt bara riktigt följt två serier i hela mitt liv, o det är "Förhäxad" och "The 4400".

Förhäxad blev ju lite väl långdraget det sista o alla avsnitt efter att Prue dör var jag inte så noga med, kollade bara då jag hade lust.

The 4400 däremot följde jag slaviskt! Denna serien är den enda som jag köpt hem hela DVD-boxen så att jag kan kolla på den flera ggr om! Har bestämt mig för att börja kolla om den när jag fått tillbaka boxen från min käre bror som fick låna den efter att jag sett den först ^^

Rekomenderar verkligen den serien!


The 4400 köpte jag på cdon.com


Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv,. Tack så jätte mtk:D Hehe.. jag tycker alla går runt och är gravida :P

2009-08-24 @ 23:52:25
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: v

Cheka min blogg kram

2009-08-26 @ 10:45:11
URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0