Hoppar över

Hm, känns som att jag hoppar äver bloggen nästan varannan dag. Så egentligen är ni bara med om halva mitt liv just nu ;P

haha, ne självklart inte. Om ngt speciellt händer så meddelar jag det självklart här ^^

Hm, trillade ju av en häst rätt in i ett hinder i måndas o är fortfarande väldigt mör o go. Men det värsta är min stukade tumme som verkligen gör mig galen! Har ont när jag nuddar vid den o kan inte riktigt greppa som jag kunnat förr. Hoppas det går över snart.

Ja, idag är det lördag, inget festa eller liknande idag. En kompis frågade om jag ville hänga med till Herrljunga o kolla på Björn Rosenström som uppträdde i Herrljungas folkets park. Jo tjena! Hade varit roligt att kolla, men inträdet var 160:-!! Å iom att jag ska jobba så skulle det inte fått bli så sent iaf. Så nej. Har föresten starka minnen från förra året när han var o uppträdde där. Då kom vi iofs inte ens in innan vi bestämde oss för att gå iväg med några killar o fortsätta festa med dom istället.

Aja, så jag sitter här o skriver istället ^^ Inte så dumt inte. Tråkigt när de närmaste kompisarna jobbar så mycket :(

Funderar på att gå upp och kolla ännu en gång på AHKs guldmatch från i våras, matchen då de vinner SM-guld. O poppa upp lite popcorn o mysa ett tag istället. Regnar som fasen ute nu.

Föresten!! Såg i tidningen att Filippa Bark skulle göra entré i rutan idag igen. Det dumma är att jag itne har en aning om vilken kanal eller vilken tid, så jag får sätta mig o sappa sen.

De som inte känner till FIlippa bark säger jag bara, Centralskolan!!

Del 1


Så otroligt kul, hoppas jag hittar rätt kanal sen!


Kommentarer
Postat av: Laila♥

är jag? :P vem? :P

2009-08-15 @ 23:44:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0