Kväll i staden

Jaha, då var det kväll igen. SKa snart gå o lägga mig med uddevalla för vi ska upp tidigt imorgon! Varför får ni reda på imorgon ;P

Vill avsluta dagen med nåra idéer jag fått med hjälp av IKEA saker.

Som ni vet är jag ju just nu väldigt inne i flytta hemmifrån grejen o söker ständigt nya saker att ha i mitt blivande nya hem.

Har två förslag som jag funderar på just nu. Vill verkligen ha en plats med två fåtöljer och ett mindre bord med dekoration stående i mitt rum. Men problemet är att jag inet kan välja vilket av alternativen jag skulle välja. Det är två olika stilar men ändå känns båda som mig på ngt sätt.

Aja, här kommer dom iaf ^^


Fåtöljen finns HÄR och kostar 2995:-
Bordet finns HÄR och kostar  199:-
Vasen finns HÄR och kostar 79:-

Andra alternativet:



Fåtöjen finns HÄR och kostar 1495:-
Bordet finns HÄR och kostar 599:-
Blomman finns HÄR och kostar 59:-

Vad tycks??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0