"Man anhållen för att ha torterat djur i Lerum"

Fan vad arg jag blev när jag läste första artikeln om att det fanns ngn i lerum som torterade katter o en hund till döds!

Jag hatar verkligen denna personen!

Står nu att han är anhållen och erkänt tortyr på 20-talet djur! Mer än 20 djur som var ngns bästa vän o lurviga kelgris!

Mannens advokat säger "Han mår väldigt dåligt". Och? Vem fan bryr sig om hur han mår?! För min del kan han må hur skit som helst, inget, o jag menar INGET kan gottgöra det han gjort! Det han har gjort är bland det fegaste o mest vidrigaste en person kan göra!

Mannen har i vissa fall även skickat brev hem till ägarna där han beskriver hur "kul" det var att spendera tid med deras "kissekatt". Alltså tiden han torterade de små oskyldiga o harmlösa djuren!

Usch vad upprörd jag är! Hoppas verkligen att han hamnar i fängelse o där får stå ut med samma behandling från sina medfångar som han utsatte de stackars djuren för!

Vill såå gärna att han hängs ut i media så att han aldrig kommer kunna känna sig hemma ngnstans!

Han ska fan bli så utstött en människa kan bli! Så utfrusen så han inte känner kärlek från nån!

Ska ta o lägga mig o läsa en bok nu, El Chocko heter den. Så att jag lugnar ner mig å kan somna om ett litet tag.


Kommentarer
Postat av: PERSSON

blogg.se har allvarliga problem, men det har fixat sig. drygt att man kan ej skicka en kommentar till någon, står att sidan kan ej visas eller så kan de stå nånting annat. man är ju räd ibland att man "råkar" spamma så dem får ett och samma meddelnade tack vare blogg.se har problem



då ska du ha tur tt du inte har det problem

2009-08-19 @ 12:15:09
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0