Mer "flytta-hemmifrån"-saker ^^

Så. Vaknade tidigt idag då mamma behövde hjälp med att flytta bilarna, för att en viss person (pappa) ställt sin bil på min plats igårkväll o glömde flytta på den så stog jag ivägen för mammas bil imorse!

Aja, nog om det.

Förra inlägget la jag upp två tavlor som jag bara ska ha när jag flyttar hemmifrån! Men nu tänkte jag lägga upp två andra saker från IKEA.

Den första är en vas som jag verkligen blev såld i. Den heter Gurkört, kostar 159:- och ser ut såhär:



Den andra grejen jag vill visa är en bordsspegel som bara är för söt o jag kan se mig använda dagligen trots att den är en liten spegel. Spegeln hete Myken, kostar 99:- och ser ut såhär:


Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0