Så trött, så trött...

Ack ja! Nu sitter man här i sitt lilla rum med enbart dataskärmen som ljuskälla. Ska snart ut med vovven en sista gång innan det är dags för henne att lägga sig.

Hmm, jobbade idag.. annars hände det inget mer speciellt förutom att jag började rida idag igen med. Känns verkligen som att det var för längesedan då jag allt kommer ha lite träningsverk imon, fast det har väl egentligen bara gått typ fyra-fem veckor sedan jag red sist iofs.. Men men. Kul att vara igång nu igen ^^

Skrev ju i ngt inlägg tidigare om att jag är helt såld på handbollsspelaren Glen Andersson i Alingsås HK. Idag var det med i tidningen att han inte kommer att kunna ställa upp på ett par veckor då han genomfört en tumoperation. Han har tydligen haft problem med en sena där o kommer därför nu inte att spela de kommande matcherna. Gah!! VIlken osis man kan ha. Jag som verkligen sett fram emot att se honom spela igen! Menmen. Huvudsaken är att han kommer tillbaka ngn gång snart. Känns som evigheter sedan man fick se hans otroligt härliga spelsätt o tuffa närkamper ^^ Självklart skulle det inte sitta fel att spela en match mot honom ;) eller vänta, det skulle nog inte vara alls så kul med tanke på att han är elitidrottare o jag, hmm, kanske skulle jobba lite mer på kondisen! haha!

Apropå kondis. Ska på fotbollsträning imon efter jobbet. Första gången efter sommaruppehållet. Känns skönt att kunna komma igång med det igen. Saknar verkligen fotbollen sååå mycket. Men nu efter skadan har det varit svårt att finna tid till att åka o träna då man alltid har ngt annat att göra. Hoppas bara att jag på ngt vänster kommer kunna hålla mig kvar om jag nu skulle komma in i Skara. Iofs väldigt långt att pendla. Men helt klart värt det när laget är ett sådant härligt lag!

Humpahump.. HAr suttit o sketchat på en bild nu ett tag. Självklart bara ngt som kommer stanna på sketchstadiet, men kanske kommer lägga upp en bild här på den så ni kan få se. Alltid kul att visa upp ngt man gjort.

*gäsp*

Ne, nu e det dax att gå ut med vovven! Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Rooler

HAHA! Chocho är kåt på en handbolls spelare! :P

2009-08-04 @ 06:40:25
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-06 @ 02:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0