Schema

I förrgår fick jag hem alla papper om antagning till skolan. Nu sitter jag o läser igenom dem på riktigt o har fått fram mitt blivande schema fram tillomed v.8 2010.

V.36-37 Introduktion 2P
V.38-45 Hästens Biologi 8P
V.46-2 Entreprenörskap och företagsplanering 10P
V. 3-7 Hästens Anatomi och Fysiologi.

Hm, låter detta som ngt ni skulle kunna tänka er att läsa? ;P

Jag ser verkligen fram emot detta första halvår! Underbart att få läsa ämnen som man själv tycker är intressanta o inte en massa fysik, matte o kemi!

Ska nu iväg till jobbet, det är min sista vecka där nu så efter imorgon så är jag ledig tillomed det att skolan börjar, jag ska tex vara ledig min första fredag sedan jag började jobba! Fast då är det ju allt med flytten som ska ordnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0