Skola imorgon

Så, nu är det inte många timmar kvar tills man ska sätta sig i bilen ock åka iväg till skolan första gången på 2.5 år!

Jisses, tiden går fort. Känns som igår då man gick ut i sin skinande mössa o sjöng högre än rösten klarade "för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra!"

Aja, denna gången blir det iaf roligare ämnen, eller ja, för mig då vars största intresse är hästar så blir det ju roliga ämnen! Hihi!

Har packat "skolväskan" nu med diverse material som ska hjälpa mig i min jakt på mvg! ^^

En massa nya saker har det blivit, mycket pennor då jag är en ypperlig "slarva bort pennor"-person. Så nu har jag rustat upp för den första månaden iaf! Haha!



Ska sova nu så jag är pigg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0