Texas Hold´em

Idag har varit iväg en sväng till staden o införskaffat en hel del massa skolmaterial såsom pennor, block, pärmar o sorteringsmappar! Gud, kan inte fatta att det börjar snart! Vill verkligen upp till mitt studentrum snart igen o verkligen "flytta" in. Hoppas de andra personerna jag ska dela med är trevliga :S

Aja, när jag kom hem så fick jag en lätt impuls att kolla mailen, o där fanns det en rolig bild från mamma som brukar skicka lite roliga grejer då o då ^^



"Om du inte kan se någonting så dra i yttre ögonvrårna så att du får sneda ögon (som om du vore asiat). Fortsätt dra tills ögonen är nästan stängda... det fungerar. "

Kände bara för att lägga upp den då det är grymt kul med sådanna "gömda" medelanden. Finns ju en bild som man ska glo på en bra stund o sedan när man tittar på en vit vägg så ser man Jesus! Haha. Får ta o lägga upp den här om jag hittar den ngn gång!

Har nu suttit o spelat lite poker med. Lite roligt med Texas Hold´em. Vann en del. Har varit uppe i 175.00 (vet inte att jämföra med riktiga proffs) men nu så har jag inte varit inne på ett tag o har förlorat en hel del då jag verkar ha tappat stinget!


Inget proffs, men kul är det iaf ^^


Nu ska jag upp o laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0