Bilen vill inte sätta igång!

Får snart panik på min bil!! Har verkligen planerat resten av dagen runt den!

Skulle precis iväg till staden och kollat julklappar m.m. Sätter mig i bilen och den vill inte starta!!

Den abra står och stönar hela tiden.. Detta tycker jag är pisstråkigt.

Nu får jag vänta i nästan en timma tills pappa kan komma och hjälpa mig att få igång den. Jag tror att det är batteriet som knasar sig, men hade även lite problem att få in nyckeln så det kanske är ngt annat också..

Hatar när tekniken inte funkar!!!



Grrr!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min blogg... har en tävling som avlsutas ikväll... anmäl er nu så att det inte e försent!! gå in på :

http://hannibunni.blogg.se/2009/december/tavling.html#comment

2009-12-04 @ 14:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0