Det är svinkallt ute!

Har nästan precis kommit hem från stallet där jag och en kompis red ut på hennes hästar. Kan bara säga att jag är sååå himla glad över min ridjacka så ni fattar inte! Måste ta en bild på den så ni förstår vad jag menar.

Den går över rumpan men självklart så kan man knäppa upp knappar i rumpan så att det blir möjligt att rida i den :) Den köpte jag för ca 2.5 år sedan på Hööks i Borås, och jag ångrar inte ett dugg att jag köpte den, den är guld värd dessa kalla vinterdagar.

För kallt, det är det! Var ca 9 minus grader och så blåste det så kallt så i vinden var det säkert minus 15-20 grader. Vi red i ca 45 min men hoppade sedan av och gick resten av vägen då det var så kallt att våra tår frös till is. Trots att båda två hade på sig tre par strumpor!

Hujeda mig!

Längtar så otroligt mycket till min och min älsklings resa i mars till Teneriffa! Fyrstjärnigt hotell med "All inclusive" :D

Ska bada och sola så mycket det bara går och glömma dessa kalla dagar i december.



Det är hit vi ska i mars! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0