God Jul och gott nytt år!

Jisses. Då var julen slut och nu väntar det nya året nästa vecka!

Har haft fullt upp nu under juldagarna. Det var packetinslagning in i det sista och julmat som jag hjälpt till med. Sedan när man inte hade mer att göra så kom  det gäster och så drog hela kalaset igång.

Blev faktiskt väldigt nöjd över mina klappar i år! Inte för att jag brukar bli missnöjd. Men iaf ^^

Fick en "mindre" kamera (alltså liten jämfört med min Nikon D40 ^^), Massa hovslagarverktyg, två filmer, ett 3000 bitars pussel, en prenumeration på Ridsport, en massa vattenfärgspennor, två canvasdukar, pengar, ett spel + en hel del mer saker!

Den som jag faktiskt har använt mest nu under de senaste dagarna måste ändå vara den här:



Den är bara så underbar! Det är en "head massager" eller vad det nu stog på paketet. Man använder den för att massera huvudet! Funkar även fint att kittla ngn med på knät! Hihi :D

Och det är otroligt mycket snö ute! Ska lägga in en massa bilder från min, mammas och softys promenad förut så ska ni få se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0