Har varit en lång, lång dag

Japp, så är det när man går i skolan!!

Men ska inte klaga. Är nu ledig tills på måndag igen :D

Vad ska man göra i helgen då? Vet att älskling ska komma hit. Så kommer kanske Emma och Krille en sväng till mig på lördag. Päronen är borta så har hela stora huset för mig själv ^^

Idag har jag varit på en lång, lång föreläsning. Började klockan nio och höll på till fyra!! Dock med en timmas lunch vid tolv. Men inga raster däremellan!! SNacka om att jag hade ont i rumpan sen :/

Men ska inte klaga. Var väldigt lärorikt och kul att veta att man kommer gå typ back 14.000 varje månad det första året på mitt blivande egna företag!!



Vad vore världen utan pengar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0