Idag blir det en aningen hetsig dag.

Men det skadar väl aldrig skulle jag tro.

Har haft det rätt så lugnt ett tag med skolan oså. Men nästa vecka är det prov. Måste verkligen plugga i helgen. Inte för att jag inte fattar. Men har gjort så himla mycket slarvfel på vissa övningar.

Aja.

Idag iaf så ska jag iväg och gratta min farmor som fyller år imorgon. Anledningen till att jag inte kan åka dit imorgon är för att jag då ska vara med älskling i uddevalla. Vi ska hälsa på hans syster och hennes mans amt deras två barn.

Det dumma är att jag måste ta med mig skolböckerna och sitta och plugga där. Men det är inget att göra åt.

Hade först trott att jag skulle få denna dagen för mig själv. Men så blev det inte.

Aja.

Hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Tova : D

Jäte fin blogg!

Kika gärna in på min?

2009-12-10 @ 12:16:34
URL: http://vaniljvirvellvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0