Känns som att jag inte hinner med

Jag skäms så otroligt mycket för att jag nu inte har bloggat på två dagar.

Jag spenderade hela helgen med min älskling och då känns det så fel att sätta sog och skriva på datorn när vi nu bara ses på helgerna :(

Men jag får helt enkelt blogga lite extra de andra dagarna :)

Idag tog jag Grönt Kort. För er som inte håller på med hästar så kan jag berätta att "grönt kort" måste man ha i hästvärlden för att få åka ut och tävla. Jag hahde alla rätt ;)

Så jag är nöjd ^^



Så här ser det ut. Fast mitt är numera ifyllt med namn och distrikt samt provledarens nummer!


Kommentarer
Postat av: *Nallelie*

gullig blogg :)

2009-12-07 @ 22:43:55
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0