näst sista skoldagen snart slut!


Har bara ca 20 min kvar på denna, den näst sista dagen i skaln detta året.

Kan väl säga att jag inte lägger ner 100% på lektionen just nu.

Har ett viktigt samtal som jag ska ringa senare.

Ujujuj.. känns som att denna dagen kommer att vara speciell!

Sedan ska jag nog spela lite mer på Priston Tale. Ett spel som min borsoa finurligt fått mig att spela! Ett gratis onlinespel som ni kan läsa mer om HÄR.

Jag är level 48 på Atalanta! Haha. Har grymma grejer då bror min är level 85+ och hittar saker som inte är visare bra för honom, men för mig är de toppen bra! ^^

Men håller på med en quest som är ganska jobbig.. Ska döda 25 st av ett o samma monster... Finns ju liksom inte bara ett sorts monster!! Aja. Räknar med att bli klar med det ikväll :)

Bilder från spelat:



FotoPristonTaleII.jpg image by karuzel22





Ett roligt spel för oss som nite har ngt annat att göra i vinterkylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0