Sent nattpyssel!

Kan verkligen inte förmå mig själv att gå och lägga mig!

Har nästan skällt ut mig själv för att jag är så dum å vänder på dygnet så fort jag är ledig dagen efter. Aja, har inget som jag måste upp till imorgon iaf så.

Sitter iaf o pysslar lite i Gimp. Ni vet det där substitutet till Photoshop. Jätte bra enligt mig. Bara att googla på gimp 2 download så kan ni inte göra fel.

Iaf så är det blend-effekten som jag leker med ikväll ^^

Vill visa några av mina allster! ^^







Sådär ja! Vad tycks?? Tycker själv att jag börjar få lite skillz i fotomanupilation iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

alllting bra ikv?:D

2009-12-02 @ 23:47:04
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0