Allt o inget

ja då är dagen snart till ända. Vad har jag kommit fram till idag??

Jo, för det första:
Om man vill bli en aktiv bloggare menas det att man ska blogga nästan vartannat timme om minsta lilla sak man gjort under denna tid. Hmm, funderar på att börja göra detta. Ska bara komma på hur o om vad jag ska göra... Kommer säkert på ngt imorgon.

Det andra:
Det är alltid kul att lära sig ngt nytt! Idag lärde jag mig lite mer om hur man fixar med sin blogg. Tack vare Rooler (www.extrakalcium.blogg.se) så ser nu ni andra hur jag ser ut.Även om bilden blev lite liten så är det iaf ngt ^^

Det tredje:
Jag lärde mig faktiskt att laga stuvade makaroner idag! Mamma är en ängel o så full av kunskap så jag vill bara suga åt mig som en svamp av allt hon lär ut. Så nu ska jag laga denna mat i en vecka så det verkligen sitter som en reflex i handlederna!

Det fjärde:
Försök inte att få en gammal hund att sitta.. Vet inte hur mycket jag försökte få min söta vovve till att leka med sitt nya tuggben! Hon fattar helt enkelt inte hur man gör. Hon slickar lite på det o sedan kollar hon på en med en blick som säger "jo det smakar gott, men vad är det jag förväntas göra med det"? Så, nu ska jag sluta o låta hennee vara ifred den lilla raringen.

Det femte:
Att jag är jätte bra på att komma ihåg saker jag gjort vissa dagar. Fast vissa dagar kan jag inte komma på en enda sak.. Men men.. Idag hade ni tur! Tjotjing!

Kommentarer
Postat av: TOBBE

ska börja använda mini pc imorgon efter den har laddats i 12tim

2009-07-27 @ 21:29:24
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

tack att du frågar, det är bara bra här. livet leker med spänningar.

Jag ska snart sticka till affären och köpa kattmat till katterna :D annars ikväll blir det bara lugnt tror ja. får se :D

vad ska du göra ikväll?

2009-07-27 @ 21:53:56
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Tandläkaren? Den har jag sagt upp :)

har du tandtroll i munnen som är dumma? :D

2009-07-28 @ 01:45:09
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

jo,visst har vi kvar Augusti men det brukar mest vara kallt där. men man kan alltid hålla tummarna för en mkt bra sommar

2009-07-28 @ 19:08:35
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0