Att skapa ett ögonblick

Som jag skrivit redan i nått inlägg så var jag ju iväg på lite camping semester ^^ Under dessa dagar så passade jag på att ta fram min Nikon kamera o fota lite när vi var iväg på nåra utflykter :D

Vissa bilder blir man ju inte så nöjda med o vissa speglar inte alls stämningen på motivet. Men ibland överraskar kameran o bilder blir bättre än vad man först trott.

Ena dagen var vi iväg till Halmstad o Tylesand. En stor sandstrand. Där hade jag mig min älskling o tog en massa foton. Självklart en hel del som blev kassa men vissa blev faktiskt rätt så bra ^^

Här kommer tre favoriter ;)


En liten pinne som spolats upp av de starka vågorna


Det var rätt soligt vid tillfället, men med rätt inställning blev den mörk o mystisk


Ännu en bild som blev mörkt mystisk trots att solen sken genom molnen

Detta kanske kom som en chock? "Kan Chocko/Chronicle fota O.o" Å då kan jag ju svara. Jo, jag kan använda en kamera. Är absolut inget proffs som har all typ av utrustning. Jobbar på att försöka fixa fram ett nytt zoomobjektiv. Mer prylnörd är jag inte. Jag går mer på instinkt än på teknik.

Jag har faktiskt en egen Deviantart sida :D om ni vill kan ni gå in där o kika på foton jag tagit o teckningar/sketcher jag gjort ^^
Adress: http://exit-io.deviantart.com/

Såå, idag kommer det nog inte hända så mycket. Ska fixa lite o kanske städa mitt rum.. Hmm.. inte vidare kul. Men får väl ta tag i det så slipper jag det imorgon.

Btw. Var o kikade runt lite på andras bloggar o kom in på veteran.blogg.se där fick jag veta att skådespelaren som spelar Claire i Heroes tydligen även fixat fram en sångkarriär ^^ Gå gärna in dit o kolla in videon. Ska nu iväg o lära mig själv hur man lägger in ett klipp från Youtube på sin blogg. Är ju ganska lättlärd så det ska väl inte bli så svårt ;P

Återkommer med hur det går!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad tycker du om mobbing? vad kan man göra åt det?

2009-07-27 @ 14:59:54
URL: http://rebeckanyberg.blogg.se/
Postat av: Rooler

Va fan, du tog ju inga bilder på dig...

2009-07-27 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0