:D

Nu ska jag gå till köket o fixa iordning en fruktsallad. Var iväg till ica förut o handlade en massa frukt! Kassörskan såg lite konstigt på all min frukt men ska det va så ska det va! Älskar btw frukt!

Vad ska jag då ha i min fruktsallad:

Banan
Äpple
Päron
Vindruvor
Honungsmelon
Vattenmelon
Persika
Mandarin

Oh, det är så gott!

Sedan när det är klart så ska jag packa in fruktsalladen o Hunden i bilen o sedan tanka o efter det bär det av till Uddevalla! Min lilla älskling får hänga med då det just nu är jag som ensam tar hand om henne! Hon ska få sova i husvagn! Det har hon inte gjort på ett bra tag. Hoppas hon kommer ihåg vart hennes plats är så hon inte försöker knö ner mig från min säng :S

Kanske lägger upp en bild senare på mitt resultat av fruktsalladen! Så ni får se vad ni missar ;P

Aja, lovade en bild på min vovve, å jag håller i stortsett allt jag lovar!


Älskar denna hund så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: TOBBE

dagens mat var kycklingsallad idag! gott =)

2009-07-29 @ 18:02:41
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0