Drömmen som blev sann..

Hade en dröm inatt. Kommer inte exakt ihåg vad som hände i den, men jag vaknade av ett lyckorus. Det var hur underbart som helst. Nu känns det som att hela dagen kommer att gå bra!

Drömmar kan vara lite luriga ibland. Kommer ihåg att jag en natt förra veckan drömde om att jag träffade en vän som jag inte sett på hur länge som helst. För någon natt sedan så drömde jag att jag såg min hund vinna en skönhetstävling, det roliga var att det var min hund o resten var vanliga kvinnor :S

Undrar vad som döljer sig långt ner i mitt undermedvetna egentligen. Det kommer nog alltid att vara ett för mig olösbart mysterium. Så jag forsätter att drömma o sova gott om nätterna. Peppar, peppar, ta i trä, jag har inte drömt en mardröm på hur länge som helst. Fast det vet jag ju inte heller till 100% då jag läst ngnstans att man tydligen drömmer upp till 6-7 olika drömamr per natt. O vanligtvis så minns jag max en.

Kommer ihåg en gång då jag drömde att mamma o pappa skulle flytta utan mig o att jag skulle behöva bo ensam på något vandrarhem. Det var ju rätt så längesedan jag drömde det, men kommer ihåg att jag vaknade kallsvettig o började gråta :S

Det är konstigt det där att man kan vakna upp med en så stark känsla. En kompis berättade en gång att hon drömt att en av våra då gemensamma lärare hade behandlat henne illa o gett henne ig även om hon förtjänat ett MVG. Hon hade kvar denna hatkänsla hela dagen i skolan o var fortfarande jättesur på läraren. Trots att läraren inte alls behandlat henne illa i verkligheten o absolut inte gett henne ngt ig.

Jag minns att jag var kär en gång när jag vaknade upp. Jag vet inte i vem, för killen i drömmen hade direkt inget ansikte, det var mer känslan av att vara med honom som gjorde mig kär. Vet att jag önskade att få drömma samma dröm igen natten därpå.

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Rooler

Killen kanske är mannen som tar på din penis? :P

2009-07-24 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0