Everybodys free (to wear sunscreen)

Sitter som vanligt o tittar ut över gatan där man bor o ser folk passera.

Dagen gick fort. Inte mycket att snacka om egentligen.. Jobbet Var trevligt. Chefen tog ledigt så det var rätt så slappt faktiskt. Snackade mycket mer arbetskamraterna o slöade för det mesta. Men fick faktiskt undan tobaken väldigt fort, rekordtid kallade de andra det. Jag vet inte. Men en sak vet jag. Att alla är fria att ha på sig solskydd!

Låten som Baz Luhrmann framför är bara så skön att lyssna på. Så det är dagens tips. Har ni den inte o inte känner för att ladda enr den är det bara att lyssna en snutt på Youtube. Det är såå snat det mannen snackar om!

Tex, man ska inte bry sig om att man inte vet var man vill bli när man blir "stor". Han känner tydligen intressanta 40-åringar som fortfarande inte gör det :S

Jag som vet vad jag ska bli då? Är jag konstig?

När jag var liten ville jag så in i norden bli veterinär, tills den dan i ettan på gymnasiet man fick VG istället för MVG i ett ämne.. Men sadlade om o nu är jag nöjd med mitt val av yrke o kan knappt vänta med att börja plugga.

Synd att man valt ngt som är så populärt... Hmm.. Kanske får ta tag i det.

Men iaf. Mer som kommer fram i låten är att man ska ta åt sig av komplimanger o glömma förolämpningarna! Han har så rätt! Inget blir bättre om man tänker på det negativa. Så det är en sak som jag ska börja göra, ska skita i kritiken som folk ger mig o bara ta åt mig av det positiva o snälla. Man ska vara sig själv o göra det man gör på sitt sätt o inte på ngn annans sätt. Då blir det aldrig rätt..

Så, då ska man iväg på inflyttningsfest imorgon o sedan väntar husvagnssemester nästa vecka!

Får se när jag har tid att skriva igen, men lovar att uppdatera er om allt som händer!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0