Från solsken till blöta ben...

Jaha. Nu var helgen snart över o en ny arbetsvecka tar sin början. Har inte hunnit med att skriva ngt på nåra dagar, men det är för att jag har varit rätt så uppbokad.

I fredags så jobbade jag till sex, sedan iväg på fotbollsfest vid sju, där stannade man nog lite för länge, men kul var det.

Lördag, jobb igen. Fast bara till tre denna dagen. Sedan ut till päronen i sommarstugan o vara där o sola o bada o grilla :D

Idag har varit segt. Jobb igen ofc! Stått i kassan o fått ont i fötterna. Haft en irriterande fläkt på i ansiktet, men utan den går det inte att stå där för att det är så varmt. Sedan vara jätte hungrig för glömt att ta med mellanmål! Komma hem, ta det lugnt, sluta ta det lugnt för att det finns rum att städa. Sedan sätta sig med verk i fötterna då man stått rätt upponer hela dagen. Läsa tidningen, läsa att de nu tänker begrava MJ utan hjärna. Må lite illa av det jag läst. Fortsätter läsa tidningen, läser om att två män i 30-40 årsåldern våldtagit en ung kvinna på en strand. Sucka djupt över mäns äckliga sätt. Börjar fundera....

Så, nu har jag funderat klart. Usch vad lite jag gillar människor ibland. Vi måste verkligen vara naturens värsta mistag ever! Vi lever som parasiter, uppför oss som grisar, nej vänta, att säga så skulle vara en förödmjukning mot grisarna!

Självklart gäller detta ej alla människor, vissa människor är fina varelser. Men över medel är bara äckliga nissar som tror sig vara ngt. SPeciellt män! Ngt som man lär sig ogilla i mitt yrke är medelålders män! Så besserwissriga o tror de kan allt o tror att deras skämt är såå roliga trots att de står o skämtar om unga dumma tjejer till en själv som är ung o tjej...

Suck, suck, suck o åter suck!

Snälla ni unga trevliga killar som finns där ute! Bli inte som dessa äckliga gubbar! O snälla ni unga fina tjejer där ute, sluta vara så bitchiga!!!

Nu har iaf det fina vädret försvunnit. Igår när jag badade var det 24 grader i vattnet. Nästa gång jag badar, alltså om nåra dagar antar jag så fort solen är tillbaka kommer graderna var nere på 17-18 igen D: Mindre kul...

Aja, man har iaf solat en hel del. Tror aldrig jag har varit så brun som nu :D Känner mig fin o fräsch! Härligt!

Nu ska man snart förhoppningsvis ut med husvagnen i en vecka, inte riktigt än, men snart! Wiiee!

Såå, från solsken till plaskande i vattenpölar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0