Hemma en tidig morgon

*jäsp*

Sov uppe i Uddevalla inatt o kan säga att det var mysigt. Kollade på film o hade det gott ^^ Så gott så att jag somnade o sov igenom en stor del av filmen! Aja, får la se den igen ngn annan gång.

FIlmen hette "Next" tror jag. Handlar om en kille (Nicholas Cage) som kan se framtiden två minuter innan det händer o därför forma livet lite som han vill. Efter sig har han självklart ngn form av polisstyrka med en kvinna i täten som vill ha hans hjälp med att hitta en "borttappad" atombomb som ska finnas ngnstans i Los Angeles. Men dessa är inte de enda som är ute efter honom, utan också de elaka atombombstjuvarna är ute efter honom o hans fömåga, fast vad jag fattade det som ville de bara döda honom så han inte kunde hjälpa polisen.

Aja, den var rätt så underhållande de ögonblick jag var vaken så skulle rekomendera den om ni skulle behöva filmtips ngn gång ;)

Idag då. Vaknade tio i sex, låg o drog mig ett tag, gick ut med vovven som sovit snällt hela natten. Sedan abr det av hemmåt, var hemma vid nio. Åt frukost o fräschade upp mig. Sedan sitter jag nu här ^^

Idag då. Ja vad händer idag. Hm.. Jag ska iaf ta en längre prommis med vovven. En sådan där härlig en där man går o går o går tills man tröttnar, o då måste man gå tillbaka samma väg som man gått för då får man dubbel motion än vad man skulle fått om man gått en "slinga" som tog ungifär lika lång tid att gå som man hade lust till ^^ Ibland kläcker jag så smarta ideer ;P

Sedan ikväll blir det bio med vänner. Blir nog Harry Potter o Halvblodsprinsen igen. Får se om den är bättre andra gången än vad den var första.

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Rooler

Det låter ju riktigt trevligt det. :D



Yaaay, en signatur. <3 <3 <3 33

2009-07-30 @ 16:45:14
URL: http://extrakalcium.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Tack! Designen är inte klar ännu. Kodmallar + lite andra saker måste fixas. blogg.se krånglade igår, och man kunde inte göra så mkt mera. Får hoppas det går bättre idag!

2009-07-30 @ 19:09:04
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0