Inga anmärkningar

Då var man tillbaka från tandläkaren o kan med en välmående mun berätta att jag inte fick några som helst anmärkningar :D

Hade världens sötaste tandläkare (kan de vara det?? O.o) som hela tiden berättade vad som hände o varför hon gjorde som hon gjorde. Var jätte trevlig. Den enda gång ajg blev lite nedstämd var när hon efteråt började prata om betalningar i framtiden. Ja, jag har ju haft fri tandvård hela tiden men nu när jag fyller 22 nästa år så måste jag börja betala för mina små besök  :( Men detta kommer inte bli så saftigt då hon berättade om att jag kunde betala 420:- om året istället för 450:- per gång. Så hon bedömde min munhälsa, jag fick ofc det bästa resultatet som är nivå 1. Alltså betalningsnivå 1, 35:- i månaden. Så jag är inte så ledsen. Men det svider ju alltid att växa upp!

Jag ska senare iväg o shoppa ny munskölj, ett annat märke som jag fick prova där idag som jag tyckte var jätte god. Ja, jag svalde ju inget av de utan gurglade runt med det i munnen i en minut o spottade sedan ut det. Men den var mycket godare än den jag använt.

Jisses, medans andra skriver om sina inköp av skor, smycken o kläder så sitter jag här o snackar om att jag ska köpa munskölj! Gah, nördstämpel så det skriker om det!!

Men hade faktiskt tänkt att lägga upp nåra bilder på nåra skor som jag har spanat in.. Men självdestruktiv som jag är så tittar jag ju på skor utan att få köpa! Jo det är så att jag har lovat X antal personer att inte köpa mer skor nu på ett tag då mitt antal överstiger 20-talet! Hmpf, det är ju bland det bästa som finns att shoppa skor!

Så nu känns det bättre. Att inte bara snacka om munskölj ;P


Inga anmärkningar denna gången!

Kommentarer
Postat av: Rooler

Aaaw, fan vad jobbigt.

Fast dyrt att gå till tandläkaren nu för tiden. :(

2009-07-28 @ 20:56:41
URL: http://extrakalcium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0