Long time no seen...

Halli hallå. Var ett tag sedan jag satt här o skrev av mig. Men som ni vet om ni läst tidigare inlägg så har jag varit iväg på lite camping semester :D

Hittade på en massa kul så som tex Laserdome, Gekås i Ullared o så lite skrattfest till årets föreställning på Vallarna i Falkenberg, Virus i Bataljonen. Otroligt roligt att vara där o se dessa stora mästare i humor visa upp sig o spela en teater som var jätte underhållande. Ett stort måste om ni någon gång ka ner (eller upp) till Falkenberg :)

Vädret har väl inte visat sin bästa sida hela tiden, men brände mig dock rejält den enda dagen med sol o ser nu mera ut som ngt orm eller ödle liknande i fejset då jag fäller av mig en hel del hud. Fast som tur är är det värsta över nu så det är bara enstaka fläckar o dessa går att maskera bort så jag ser rätt så normal ut iaf ^^

Idag kom jag hemhem. Alltså husvagnssemestern slutade igår men sov i Uddevalla inatt. Där är Fjord Festivalen i full gång o vi var inte sena med att piffa till oss o gå ut på stan o uppsöka öltölten. Fast iofs blev det mest Smirnoff Ice för min del. Blev ganska så glad i hågen, men inget med skandal stämpel hände utan lyssnade lite på några glada toner av banden som spelade. Fick veta att bandet "After Beach" tydligen kommer från Alingsås. Där ser man.. Det hade jag itne vetat om jag inte gått dit...

Regnet öser ner o jag ska nu ta o spela lite... damdamdamdamdam... The sims 3!! HAr itne fått spela på en hel vecka o börjar nästan få lite abstinens :S

Ne ska inte säga att jag blivit the sims 3 nörd, men det är faktiskt jäkligt kul ^^ Fast iofs så spear jag med fusk! hihi. Så busig är jag.. Inte för att jag itne är duktig på spelet (snarare tvärtom) Utan jag har bara så himla dåligt tålamod å det tar ju så lång tid utan fusk för de små simmarna att få upp alla kunskaper som krävs för att bli befodrade.

Har nu en familj som jag är inne på fjärde genratioen på. Är ganska jobbigt. Har två vuxna simmar o sex barn :S Fast ska snart kicka ut de äldsta! Haha. ehum..

Så, det var allt för tillfället..

Kommentarer
Postat av: Rooler

SIMS NÖRD!!!

2009-07-24 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0