Man ska ha husvagn...

Helli hello! Nu är man klar men nervevandet av stödben o rundtur å campingen o slagit sig tillro vid husvagnen.

Ja, ni hörde rätt. Moi är iväg på husvagnssemester! Wow, det var längesedan! O vart jag hamnat?? Jo det ska jag berätta. Jag kommer den kommande veckan att bo i en husvagn av modell "Solifer" 87-a på Skrea-Camping i Falkenberg. Ja, man kan ju lugnt säga att detta inte är ngn form av partyställe. Men lugnt o mysigt är det. Underbart väder har vi också. Är väl runt 25 i skuggan o minst 30 i solen. Vattnet har vi inte varit i närheten av än. Men ska nog ta oss dit så småningom. Fick reda på i receptionen när vi kom att det kostar 2 kronor för 2.5 minut dushvatten!! O att man skulle ladda sitt kort med pengar för att använda när man duschade. Hon laddade kortet med 30 kronor. Typ 45 min duschning. Jo tackar ja! Kommer få ladda det varje dag med 30 kronor.. Eller lära mig duscha snabbare! Hmm, det blir nog det senare. Camping ska ju vara billigt! Kommer ihåg när man var liten o skulle duscha på campingen. Då kunde man stå ut med det vattnet som kom utan att man la i nåra kronor. Då fick man iaf kallvatten gratis. Nu ska man betala för vattnet överhuvudtaget! Inte ens lite kallvatten får man stänka över sig.. Får la ta o bada av mig det värsta i havet.. Fast usch, är inget större fan av saltvatten. Men det går ju ann när man badar!

Ikväll är det tipspromenad på campingen som vi tänkt gå. Det ska bli kul! Var längesedan man behövde använda de få hjärnceller man har ;)

Sedan ska jag tvinga med resesällskapet till ett krumakeri i gamla stan ngn dag. Ska ha med mig kameran i högsta hugg för att föreviga denna resa!

Ja, ananrs har det inte hänt så mycket mer. Känner nu doften av att andra satt igång grillarna. Vi ska iväg o handla lite mat senare. Blir la kanske grill. Det luktar ju så gott!

Just nu har jag en massa broshyrer om falkenberg o vad man kan hitta på här. Hmm.. Finns en hel del alternativ o tror att vi kommer få sålla ordentligt. Men Ullared kan jag iaf lova att vi ska till! Shopping!! <3<3

Tror att Halmstads Ävetyrsland får sigett besök av oss med. Trots att det vänder sig till ungar så tror jag att vi skulle kunna ha en hel del roligt där ;D Bada är ju i vilket fall som helst roligt!!

Mmm, Nu tände grannarna grillen! Fan, man kanske skulle fråga om man fick en bit?! men då skulle väl resesällskapet få sig en chock o bli generad m.m.. så det blir nog inget av det. Trots att det ser ut som att de ska göra varma bananer med choklad! Får iväg o köpa det! O nåra mashmallows OFC!

Nu ska jag sluta skriva för denna gång. Får la se när jag får lov att använda den medhavda laptopen igen. Han är ju så tjinki när det kommer till sånt! Haha! Jag får skriva på nätterna nästa gång då han sover så han inget märker! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Rooler

Man ska ha inte ha husvagn. Lalal



Men det låter enormt trevligt må jag säga. Fast ni hade kunnat valt, bättre ställe än Ullared. :P

2009-07-15 @ 00:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0