Morgontrött

Usch jobbigt att behöva gå upp trots att man är ledig D: Men samtidigt ska jag inte klaga, fick ju gå upp tidigare igår. O då va det ju tandläkaren jag skulle till. Nu ska jag ut med min lilla prinsessa så att hon får gå på toaletten o så att jag får min morgon motion ^^

Å fint väder är det än så länge :D Hoppas verkligen att det fina vädret är tillbaka nu! Har verkligen saknat sol o bad! Att bara kunna åka till stranden o lägga sig o ta ett dopp när man har lust o bara ta det lugnt! Jisses, hade jag varit kvar i Australien så hade det ju varit lika dant väder där som det vart här det senaste. O där är det VINTER! Åh, på tal om Australien! Gud vad jag saknar det. Saknar alla vänner man fick o alla mysiga o fantastiska ställen man fick uppleva ^^

AJa, ska nu ut med vovven. Kanske kan lägga ut en bild på henne så ni får se hur hon ser ut  ngn gång ^^

Kommentarer
Postat av: TOBBE

godmorgon

2009-07-29 @ 11:20:27
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0