R.I.P my sweet dreams...

Så ännu några dagar fullt med regn har passerat. Trodde folk skulle drunkna igår när det regnade så mycket. MEn som tur var föll inte taket in pga de stora vattenmassorna.. Fast det hade väl varit lite spännande iaf? Då hade man kanske fått gå hem från jobbet om det hänt som det hände med Jula huset i Skara.

O nu fortsätter det.. Ösa,ösa, ösa o åter ösa ner... Vart tog den härliga sommarvärmen vägen??

Fast det spelar ingen roll. Hörde att det skulle bli finare efter helgen igen o det är det som spelar roll! Sista arbetsdagen idag innan jag går på en ca 2 veckors lång semester! Wihoo! Å på tisdag ska man ut o campa med husvagn! Gud, har inte gjort det på hur länge som helst! Dock kommer vi inte ha ngt förtält eller liknande så vagnen kommer se lite naken ut. Men det spelar ingen roll. Vart jag ska? Jag ska ner till Falkenberg o Skrea Camping! En lång badstrand varehär! Det är därför det skulle vara nice med soligt o gött väder! Ngn utav dagarna har jag också lyckats övertala mitt resesällskap med att vi ska dra till Ullared! Där kan man handla en massa onödiga saker till ett billigt pris! Fast får se vad det blir, kul att åka dit iaf ^^

Ska om exakt tre minuter iväg till jobbet så jag får skynda mig att skriva dessa sista rader..

Fast iofs.. kan skriva mer när jag kommer hem. Får se om jag är med om några roliga insidenter på jobbet idag som jag kan skriva om sen ;)

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0