To be, or not to be... Bored....

Så jaha. Då sitter man o väntar på att Murder in Midsummer ska börja på ettan. Fick reda på att de bara ska sända fyra avsnitt av denna underbara serie i sommar! Gah! Varför ska allt bra med sommaren försvinna?? Värmen försvann på bara en dag, o nu är allt som det avr från början, alltså allt är på ruta ett D:

Aja, orkar inte titta på Skansen. trots att Robert Gustavsson skulle vara med, men jag vet inte. Han känns lite uttjatad tyvärr. Så jag tar mig just nu tid för att lyssna igenom lite härlig musik från ett par gamla brända skivor! Gud vilken bra musik man lyssnade på för nåra år sedan som man inte hade en aning om att man sparat.

Går fortfarande i väntans tider för att se om jag kommer in på skolan till hösten.. annars blir det jobb i ett år till o mer praktik, för fan, kommer jg inte in ska jag fan ha skit mycket praktik till nästa gång så att jag kommer in! Haha, tre månader gjorde mig i stortsett klar för att få börja verka. Hur kommer då sex månader ytterligare att påverka min insatts?? Haha! Jag kommer äga på detta yrke! Jag ska bli bäst o äga alla andra!! haha! Yey för mig!

Sitter o tittar ut på nåra grannar på gatan.. Fan vad deras liv verkar vara händelserikt.. not... fan, tror aldrig att jag kommer skaffa ett sådant liv! Nejnej. Livet ska vara fyllt med underbara små äventyr o inte detta "traditionella" familje liv som en del folk har. Tänk att ha samma liv hela tiden o inte vara med om ngt nytt?? Jag ska fasenimig vara en impulsiv jävel hela mitt liv. Livet blir så mycket roligare när man inte vet vad som väntar runt hörnet! Jag är säkert jobbig. Men jag tänker aldrig sättas fast i nåra kedjor som håller mig fast på en plats. Funderar ju redan på att abra sticka iväg. O fan, hade jag haft pengar hade jag redan stuckit för länge sedan.. Ska nog bli miljonär så att jag kan finansiera mitt impulsiva handlande :D

Dududud! Jag kände för att träna lite på sång idag. Det gick sådär med min lilla söta förkylning som får mig att låta som en kråka! Haha. Men det avr kul, jag är såå bra på att kunna sjunga bra i duschen! Där e det iaf ingen annan som lyssnar o kritiserar en! Man kasnke skulle försöka komma med på idol? Skulle vara ngt att vara med på tv! Bara för en kul grej. Brukar ju inte titta på idol iofs, men uttagningarna brukar vara värda att spendera en timme i veckan åt ^^

Nana.. Träffade min kusin, hans fru o ett av deras tre barn idag. HAr inte träffat dem sedan hur länge som helst. Det avr kul att se hur mycket deras unge har växt. Första gången jag såg honom btw. Han är nog runt ett o ett halv nu. Såå söt o liknar sin pappa såå mycket! Nästan så man vill skaffa ett själv bara för att gosa med. Men den fällan tänker jag inte luras in i! Barn är söta i tre år sedan blir de monster! Med behov o egna åsikter om hur saker ska göras. De börjar ogilla vardagliga saker som tec köttbullar, bara för att göra livet lite svårare för föräldrarna! Sedan väntar 18 års trottsålder. Skulle inte orka med o har absolut inte tålamod till detta åtagande, än.. Kanske senare. Men det är iofs en sak som skulle kunna göra så att jag blir fast här hela mitt liv.. O det är ju det sista jag vill. Jag vill inte vara där jag är nu! Jag hatar detta! Jag vill vara mig för ett tag! Inte behöva vara ngn annan bara för att det inte finns några andra möjligheter! Jag vill vara ett barn, men endå på egen hand! Jag vill vara fri att göra det jag vill! Vill jobba när jag vill, inget schema att följa!

Därför ska jag bli egenföretagare! Fan vad skönt det ska bli. Det första åren är självklart tuffa, men sedan när man fått igång allt så kommer allt att vara soft! Ska köpa mig ett hus nere på Nya Zeeland o bo där varannat år. De året ska jag bara åka runt o surfa! <3 Självklart ska jag ha ett par hästar där med, men de följer med till sverige det året jag är här. Måste ju se till att de har det topp klass!

Känns som att jag har stora drömmar?! Men det ska vara så. Sikta så högt du kan! Inget i livet är värt att släppa. Alla tankar ska tänkas o alla regler ska brytas! Minst en gång!

Haha, världen, här kommer jag! ;D

Kommentarer
Postat av: Rooler

Dags att gömma sig, om du tänker ta över världen med andra ord...



Impulsivitet kan vara bra, men inte i längden...

Ibland, eller oftast, behöver man stanna upp och ta det lugnt.



Din särbo. :P

2009-07-08 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0