Ah! Sommaren är här!

Då har man varit ute o bränt ryggen i solen! Äntligen! kanske låter lite skumt sagt, men jag menar det faktiskt! Det känns skönt trots att det svider som tusan o jag numera får sova på magen om nätterna.

Just nu är det bara minuter innna jag ska iväg till jobbet. Så jag får fatta mig kort.

Dagens schema:

Jobbet
Tjejkväll!

Ja, det är vad som står på schemat, o så kommer brodern hem från sin lilla tripp men han sticker väl iväg igen så fort han dumpat av sina grejer. Min bror i ett nötskal. KOmma hem o hälsa på o sedan dra iväg till vänner.. Aja, hans loss om jag så får säga ;P

Manman, tjejkväll idag då! Som jag har längtat! SKa bli så kul

Inga djupa tankar idag, men får komma på ngt riktigt invecklat så nästa inlägg blir lite mer intressant!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0