Dagarna varma, nätterna lika varma...

Oy! Sov inte vidare bra inatt.. hmm.. Var värmen som nu slagit sverige med järnhand. Phu, som jag låg o svettades trots fönster o dörrar öppna.

Men visst, det är väl som folk säger, "klaga inte nu på det fina vädret". O det är sant. Man ska inte klaga. Men va fan ska man göra när man bara fått sova tre hela timmar om natten o ska upp o jobba tidigt nästa dag?!

Jo man får visst klaga! Jag är en expert på att inte vara nöjd med det jag har, så jag klagar för att ränsa ut det. Kan jämnföras med att städa ett gammalt rum fullt med spindelväv o annat äckligt sosm sammlas när man inte stadar på ett tag. Medans man klagar så går det en damsuagarrobbot på högsta speed inne i rummet o rensar upp allt otrevligt där inne.

Så ja, det är bra att kunna klaga. Annars blir man bara en tyst person som aldrig vågar stå för att man inte tycker om vissa grejer.

Man måsta få sova om nätterna. Det kan inte vara rätt att man ska ha 26 grader i rummet trots öppnade fönster o dörrar..

Så nu var klagandet slut!

Nu vidare till den underbara dag som ligger framför mig!

Sola bada o sola ännu mer!! Wiiee!
Det är vad som hör sommaren till! Ska iväg o bada idag troligtvis, synd att jag jobbar först till tre så det blir ju inte förens sen. Men det kan ju avra lika bra då det ändå ska vara en relativ hög siffra i vattnet för att jag ska våga mig ner o doppa fötterna ;P

Sedan, sola! O vad härligt, men bara så länge man har tillgång till vatten som man kan svalka av sig med. Det bästa är att ha en sådandär sprutflaska som man kan spruta vatten med över sig själv när man ligger där, man blir ju så mycket brunare när man är lite våt på kroppen med ^^

Så, nu ska jag ut i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0