Natt i staden, ljus i sinnet, trött i ögonen...

Såå, då var det snart dags att sova...

Såå, vad har jag fått ut av denna dagen??

Jo, fick reda påväg till jobbet att kungen av pop Michael Jacksson dog i natt. Ah! Vad trisst! Fast det tycker självklart inte tidningar o övriga pressen. De kommer leva på detta i veckor nu. Han är ju en stjärna som sent kommer bli glömd o jag tror allt att alla har ngn form av relation till ngn av hans låtar på ngt sätt. Ett mellanstadiediskotryckare (kom jag precis på ett nytt ord?) eller bara en härlig stund med hans ljuva röst i en cdspelare när man kör ett träningspass.

Kom o tänka på hans barn, satt o snackade om hela (tragedin?) men en vän o sa att barnen iaf har mycket pengar att ärva. Men då sa han att det inte alls har det, för han (michael) var tydligen väldigt skuldsatt :S Kommer inte nu riktigt ihåg vrf, men ngt med att pantsatt nåra beatles rättigheter m.m.

Så stackars arma barn! Ville bara få ur mig det. Tror dock inte de kommer att få känna på hur det känns att äta toapapper för att fylla magarna, men ve o fasa de kansek kommer få skaffa sig jobb :S Eller så skriver de bara varsin biografi av ngn form, typ "jag Prince Michael, ett barn med ett barn till pappa" eller vad vet jag...

Hmm, varm dag i dag förövrigt. Stod o svettades lätt under dagen på jobbet, för NGN glömde säga till han som kan det där med fläktar hur man sä'tter igång dom där!! Men överlevde tack vare mina kära Mer drickor! Tror jag drack tre st idag, härligt med snuskylskåp så att de förblir kalla!

Annars gick dagen finfint!
Tjejkvällen blev av o vi satt o tjatade lite o sedan kollade vi på Wimbeldon filmen med Kirsten Dunst. Den är sååå mysig! Gud vad jag gillar att mysa! SÅ avundsjuk på karaktärerna i filmen!

Måste skaffa lite mer romans i mitt liv! Kanske får buffa på ngn lite milt våldsamt så att det händer!!

Fast vad vet jag. Är inte kärlek bara en känsla som kommit från evolutionen så att killar kan säga vad tjejer vill höra för att sedan "pumpa o dumpa". De killar som faktiskt stannar kvar med en o verkligen känner ngt för en tappar snart intresset för att man är en sådan impulsiv person som alltid vill vara på väg ngnstans... Tror mitt liv kommer vara fyllt av karlar som jag kommer glömma såsmåningom.. Det har blivit en hel del som man fått sålla bort, men de som satt sig fast stananr där för alltid. Hur dumt de än har betet sig! Vad fasen är det för fel på en om man fortfarande känner sådanna känslor för killar som gjort en illa?? Det dumma är ju att iom att det är kvinnor som känner så o så lätt går på killars smörsång som sedan ligger med dessa killar o som sedan föder ännu en likadan tjej eller en kille som kommer vara precis som hans pappa så kommer det aldrig ta slut!  Jag har bestämt mig att uppfostra mina barn till snälla o smarta varelser! De ska fan inte få bete sig så, o inte gå på sådant skitsnack.

Fast det är klart. Vet ju inte om det har med arv eller uppfostran att göra. Men en sak är säker, följer man sitt hjärta så kommer man alltid att krossa det minst en gång. Var det inte ngn som ngngång sa "hellre älskat o förlorat, än aldrig älsat alls"?? Jag vet faktiskt inte om jag håller med eller inte. Vissa saker sätter väldigt djupa sår....

Aja, som det står i rubriken så är ögonen trötta nu.
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Rooler

Var väl på tiden att han dog.



PUMPA <3

2009-06-28 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0