Strand, sol, bad o grillning!

Ah, då var man hemma efter en intensiv dag!

Slutet var bäst då det innehöll allt som står i rubriken! Älskar att samla ett gäng kompisar o bara åka iväg o ta det soft o grilla o bada. Självklart badade vi innan vi åt så ingen riskerade kramp! Vet att detta bara är en myt. Men skadar inte att tänka på säkerheten först.

Det var varmt i vattnet o första doppet för i år blev två dopp, först ett innen grillningen, o sedan ett till efter det andra! Men! När vi skulle byta om hade jag inte fått med mig ombyte i form av annan bikini, så jag fick sitta bar under kjolen o med en våt överdel i en pösig munktröja! Det var mindre mysigt när man sitter i en bil på hemvägen mellan två killar :S Haha, kan erkänna att det svävade förbi lite nasty thoughts genom huvudet där! Haha! Men lyckades hålla mig själv under kontroll som var tur!

Dagens tankar ligger faktiskt runt det där med kärlek, vet inte om det är värmen eller bara den härliga känslan man får av att livet är underbart. Men har fastnat på ämnet kärlek idag. Kan inte hjälpa det, men känns som att jag blir lite smått förälskad i alla killar som jag umgås med just nu! Undrar vad det kan bero på egentligen.. Men iaf, vrf blir vi så här såkära? Varför kan vi inte hålla oss till en? Vrf är det "spännande" att träffa flera samtidigt osv?

Har inte kunnat fundera ut ett svar på dessaa ännu.. Men när jag gör det så ska jag ofc skriva ner det här.

Hmm, inget mer att raportera just nu...

Kommentarer
Postat av: Rooler

För vi människor söker ständig en bättre partner...

Bara ut och knulla och hva glad. Så är naturen.



Kolla bara på Lejon, de knullar massa i sin flock, och det är ledaren i flocken.



2009-06-29 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0