Äntligen fredag!

Haha! Ja då var det äntligen fredag igen då!

Imorse var jag iväg till Sandra och hennes pollar och var där en stund. Tog bland annat en massa kort på hennes busiga åring till föl som bara var på och bråkade med mamman :S

Men så länge han itne var ute efter mig! ^^

Ska lägga in bilder på det senare. Har inte hittat min usb-kabel än. SKa leta som en gnu senare!

Nu ska jag upp och äta ngt. Ska bli spännande o se vad som finns i kylskåpet!

Idag var vädret inte så roligt btw! Mestadels regn men ibland kom det fram lite blå himmel och sol ^^






Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Så skönt med fredag :D

2009-11-27 @ 16:04:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0