Äntligen!

Igår hade jag nog den hemskaste dagen ever!!

Internet låg nere och jag hade inte en chans att uppsöka en annan då jag var fast hemma med en sjuk hund! Min stackars lilla älskling Softy mådde inte så bra i magen så det var både det ena och det andra som kom ur henne.

Så det var ju vad jag höll på med igår. Är ledsen för den dåliga uppdateringen!

Men tyckte inte att min lilla underbaring skulle behöva vara ensam när hon mådde som hon gjorde. Hon låg och såg jätte nere ut hela dagen.

Idag mår hon bättre. Har legat på helspänn hela natten och bara sovit lite då och då för att vara säker på att hon inte blev sämre eller om hon behövde gå ut.

Men det verkar som att det har lugnat ner sig nu. Hon har varit lugn hela natten och hon verkade mycket piggare idag på morgon promenaden.

VIlket slit man har med de små djuren! Men det är dom värda för gud vad man älskar dom! ^^


Min älskling var sjuk igår :/



Kommentarer
Postat av: Anonym

allting bra denna Måndag:* ?



<3

2009-11-16 @ 10:51:35
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0