Blev ännu ett sent inlägg

Ja känner att jag har blivit extremt dålig på att blogga på morgonen! Jag kan inte ursäkta mig på annat vis än att säga att mornar är en jobbig tid för mig!

Är faktiskt ganska morgontrött ochmorgon"grinig". Blir jätte lätt irriterad när jag är trött och är inte en vidare trevlig människa att umgås med under de timmarna på dygnet.

Som idag på morgonen kommer jag in i köket och två andra som sitter där (hunnit före mig!!) och kollar på tv. de sitter och kollar på nyhetsmorgon! Jag som alltid brukar börja mina dagar med Vakna Med The Voice! På kanal 5. Detta gjorde mig ganska irriterad, sedan så sg jag att jag glömt att köpa mjölk igår så jag hade bara en liten slurk att tillgodose mig med till morgongröten!

Ja, som sagt, detta är ingen ursäkt, jag lovar att försöka skriva mer morgon inlägg! Men då blir det säkert bara ngt klagoinlägg ändå ;)



Detta glada och roliga gäng ser jag alltid på morgonen när jag äter frukost, idag fick jag inte det så får gå in på thevoice.se och se om de har laggt upp dagens program på hemsidan nu!


Kommentarer
Postat av: Chocko



Test!!



C:\Users\Sture\Documents\Kattis\Gimp\chocko.gif

2009-11-05 @ 20:17:59
URL: http://chockobar.blogg.se/
Postat av: Blerina

the voice :D

2009-11-07 @ 13:36:27
URL: http://ballerinagold.blogg.se/?tmp=2920314

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0