Dagen var fylld av roligheter!

Oh, idag har varit en sådan där härligt bra dag!

Först i morse hängde jag med på studiebesök till Åse och hennes Islanshästar. Där fick vi vara med och se på när hennes hovslagare värkade en hel unghingstflock! Alla var inte lika glada åt att få naglarna filade men det slutade med att alla fick fina hovar iaf ^^

Sedan efter det besöket bar det av tillbaka till studentrummet  för en dusch och sedan bar det av till att hämta upp Lelle i Herrljunga!

Vi fortsatte sedan resan ner till göteborg där vi efter lite om och men och dividerande med GPS:en hittade hem till Lisett och Pontus och deras lilla nyförvärv Stig-Helmer!! Värdens sötaste kattunge btw!

Där fick vi fika och vi satt och snackade om allt o inget. Sedan frågade Lisett om vi ville se "Paranormal Activity". Jag har ju redan sett den men tänkte att det skulle vara kul att se den en gång till med ett gäng som inte sett den än! haha!

Men det blev inte den :S för skivan var i fel format för dvd:n. Så vi såg på "Funny People" istället. Ja, den var ju inte så bra. Vi såg inte ens klart allt för vi behövde åka hem till alingsås så att lelle kunde ta ett tåg hem till herrljunga igen.




Men väldigt rolig dag har det avrit iaf. Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon bär det av till Sandra för att fota fölis igen! Som ni vet så blev ju inte de senaste bilderna vidare bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0