Det har varit en lång dag!



Hejhej på er. Jag är grymt ledsen över att jag ej skrivit ngt inlägg tidigae idag.

Min dag har varit en långsam fas ändå snabb dag.

Hade redovisning i hästens utfodring idag så va i skolan kl 9 för jag hade skrivit upp mig på förmiddaspasset. Det blir kö med ca 20 pers och självklar otur som jag har så hamnar jag nr 5 bakifrån!

Sitter alltså i skolan från 9 till halv ett innan jag får komma in och redovisa för läraren. Vi skulle bara redovisa en och en med henne.

Alla, jag menar verkligen ALLA utan jag satt där inne i över 20 min var. För mig tog det bara 5-10 minuter så fick jag en klap på axeln och orden "men detta var jätte bra och mycket snyggt redovisat, det är verkligen med beröm godkänt"!

Snacka om att jag blev glad! Hade inte missat på ngt och hon anmärkte inte på ngt heller!



Fyrverkeri till mig för att jag är så duktig!!! ;)


Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej sötan! :)

Allt bra med dej? :)



KRAM

2009-11-03 @ 12:59:27
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej sötan! :)

Allt bra med dej? :)



KRAM

2009-11-03 @ 13:00:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: ajnå

urbra blogg du har:) du skriver jätte bra på din blogg:) desök gärna min också ;) kramar,ajnå

2009-11-03 @ 13:12:50
URL: http://ajnaaah.blogg.se/
Postat av: Linnéa

WOW, GOOD JOB! LOVE U

2009-11-03 @ 13:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0