Försökte, men misslyckades

Jag vet att jag inte skrivit ngt på två dagar nu. Försökte faktiskt båda dagarna, men fick inte ur mig ngt och då jag själv inte tycker om att läsa en blogg där det står en massa tråkiga korta innehållslösa meddelanden så hade jag inte lust att skriva ngt sådant på min egen.

Vad jag har haft för mig nu dessa dagar är att jag vart iväg på två studoebesök, ett var på ett uppfödningstall av dressyrhästar, en massa gulliga små föl där!

Det andra stället var ett turist/turridning/ridskola/träningsstall där de enbart hade islandshästar. Det var jätte vacker där. Tror det hette "Stora Kråkhut" för er som ev skulle kunna tänka er att åka iväg en helg och rida en massa mysiga islandshästar!

Igår tisdag var inte full med så mycket roliga grejer heller. Var i skolan fram till 11.45 och hade Företagsekonomi. Sedan mötte jag upp Emma och hade lunch med henne för hon gick lång dag så vi hann träffas lite och prata av oss som r så härligt att göra med henne :)

Efter det var jag iväg och simmade en stund. Väldigt härligt att sedan få krypa ner i den varma och bubbliga bubbelpoolen  då jag är vädigt stel i axlarna och nacken efter att jag föll av en häst när jag var uppe och red i måndags.

Så det är vad jag har haft för mig.

Bilder från islandshästarna kommer upp i ett inlägg om bara ngr minuter. Håller på att lägga in dom på datorn nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0