Fun fact



Hehe, ennu en hård dag i skolan. Fast hela idag var bara fullproppad med en massa redovisningar om hästanläggningar. Det var lite tröttsamt efter ett tag då istort sett alla grupper sagt samma sak.. Men det var roligt att själv med min grupp redovisa då man fick otroligt mycket positivt sagt om vårat stall och våran anläggning och i stort sett inget negativt alls!

Så idag är jag värd en gigantisk rosett!!



Eller ja, alla i min grupp förtjänar en rosett! Vi ägde verkligen alla och var så duktiga!

De andra grupperna var också självklart rätt så dutiga, men ingen så duktig som oss ^^

Vad har ni gjort idag??



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Vilken fin bild:)

Du jag har en liten fråga.. Har lagt in en bild på när man jämför vem av kändisarna som bär klänningen på bilden bäst?

Skulle vara roligt om du var med och tyckte:)

Om du vill altså!!

Kramar!

/Amanda

2009-11-04 @ 19:57:19
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: HERMELIN

Hejsan , allt bra idag ? :)<3

2009-11-04 @ 21:15:12
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0