Heeeej!

Nu är det äntligen över!

Den första kursen är färdig och nu är det ett mycket slappt schema att se fram emot i iaf två veckor!

Idag satt jag och lyssande på fyra redovisnings grupper. Jätte duktiga. Men gud som en viss föreläsare babbla på!!

Vi hängde nästan på handtaget till dörren när det var klart men då ville ju självklart ha det sista ordet och började mala på igen!

Aja, sista dagen med honom nu iaf så det känns skönt. Nu ska man bara se så man blir godkänd i kursen. Men det ska nog mycket till om jag inte ska bli det. Känns ganska säker på att det blir godkänt :D

(Peppar, peppar, ta i trä)

Sedan bar det av hem till alingsås där jag fick köra vägen förbi jobbet då jag glömt skriva upp mina tider i lördags, vill ju gärna få betalt för det jag jobbat :S

När jag kommer till kassan säger Marina, fick du med dig nr 17 hem i lördas? Alltså telefon nr 17 som jag hade hela lördagen. Blev ganska ställd och insåg att det nog var jag, fräste hem och fick hämtat den och nu är den tillbaka på sin plats på Jordnära Alingsås ;)

Fick även skrivit i mina tider så nu är allt prima igen! Wihoo!

Men jag är bara för pinsam ibland O.o


Kommentarer
Postat av: UNZIP.SE

GALNA PRISER PÅMÄRKESUNDERKLÄDER



UNZIP.SE

UNZIP.SE

2009-11-05 @ 15:17:58
URL: http://www.unzip.se
Postat av: Julia Swalander

Hej, vilken jätte fin blogg du har! :)



Tänkte fråga om du Ville hjälpa mig och min pojkvän att vinna en resecheck på Swebuss Express?

Läs på min blogg varför! Snälla din röst är guldvärd! :)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka på båda två!

Det går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)



Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2009-11-05 @ 16:54:25
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0