hemma från kvällspromenaden!

Gud vad härligt det är att ta en riktigt långpromenad med endast mp3:n som sällskap! Har varit ute och gått i lite mer än en timma och kan säga att det var jätte härligt.

Är ni inte sånna att ni brukar ta en kvällspromenad så tycker jag starkt att ni ska prova på. Jag rekomenderar att gå själva med musik men är man väldigt social får man väl ta med sig en kompis. :)

Man funderar en hel del när man går där. Fast skulle kanske säga mer filosiferar, då det mer känns som att man funderar på saker som är positiva m.m. Jag tänkte inte en enda gång under min promenad på skolan, praktikplats eller den faktura på 2000 kronor som ligger i alingsås och väntar på mig.

Det rensar ur en kan man kanske säga :D

Jag mår iaf alldeles toppen just nu och väntar bara på att se Hells Kitchen nu vid 22.00 och sedan är det bums i säng för imorgon är det lång dag från 9.00-15.30!! ;P



"På promenad, genom stan, tjallalallalalalalaaaaaa...."


Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

2009-11-11 @ 07:09:07
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: -

vilken irriterande blogg. man vill bara dra rutan åt höger..

2009-11-11 @ 09:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0