Hemma igen

Kom nästan precis in genom dörren!

Har varit en otroligt rolig halloweenhelg detta året! Igår var det jätte skoj med en massa folk som klätt ut sig! Älskar när folk går in för det och verkligen blir ngt de egentligen inte är ^^

Bilder kommer senare då min kamera är grymt seg med att lägga in bilderna på datorn. Men snart så!


Fick föresten damp på min mobil igårkväll, Uddevalla ringde och ville prata, och vad händer? Jo min mobil bestämmer sig för att vara urladdad! Trots att jag haft den på laddning hela natten innan!

Så fick snacka mer med honom idag nu när jag har möjlighet att ladda den igen!



Urladdning igårkväll!


Hur var eran halloweenkväll??


Kommentarer
Postat av: Lelle

Jag hade det jääätte skoj med dig igår! Skönt att du fick pratat med honom! Kyss

2009-11-01 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0