Igår var en crazy day!

Ja igår... Shit vilken dag det var!

Eftersom både onsdag och torsdag var tidiga mornar så tyckte jag att det skulle bli superskönt med en sovmorgon då jag var ledig.

Men klockan 9.25 på morgonen ringer chefen och säger att jag ska jobba idag och att jag redan skulle varit på jobbet för typ 5 min sedan! Får panik då jag inte hade en aning om att jag blivit uppskriven på schemat och stressar iväg till jobbet utan frukost! När jag kommer fram så sätts jag direkt i arbete med att plocka upp varor. Senare när jag snackar med en kolega så säger hon att jag nog var inhoppare för en annan som var sjuk. GÅr in och kollar på schemat och visst, jag är inte uppskriven! Chefen har ringt och väckt mig och fått det att känna att det var mitt fel som inte kom i tid till jobbet!!

Usch!!



Hoppas idag blir bättre! Ska till staden och shoppa födelsedagspresent till pappa ^^

Vad ska ni göra idag??


Kommentarer
Postat av: Anni

så är det nog för de flesta

2009-11-21 @ 15:53:29
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0