Jobbig morgon



Har kommit hem från simningen. Börjar inte föreläsningen förens klockan 12.45.

Är inte så glad idag då det inte fixat sig än med min praktikvärd i vår. De som jag fått tag på har antingen redan en praktikant, tar inte emot ngn praktikant eller helt enkelt har inte arbete nog för att en praktikant skulle få ut ngt av det.

Har ett kort kvar att spela, men han kom jag bara fram till telesvar. Ska försöka lite senare igen.

Är inte alls på humör att göra ngt faktiskt! vill bara krypa ner under täcket och försvinna en stund och glömma allt som går emot en i riktiga världen.

Fan säger jag! Varför går inte grjer som planerat!!

Igår var det fotbollsgalan. Zlatan vann guldbollen för 4:e året i rad... Börjar bli lite tjatigt nu tycker jag... Men det är klart, han är ju bra så vrf skulle han inte få den...




Usch fy vad jag inte har lust att gå till skolan, har faktiskt inte lust med ngt just nu som sagt... Vill bara lägga mig och sova...

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0